Medewerker Office Management

Logistiek / Support | Zaandam | MBO+ | 24-40 uur

Vanwege onze ambitieuze groeiplannen zijn wij op zoek naar een Medewerker Office Management. Zoek jij een uitdagende rol waarin jij jouw organisatorische skills kan laten schitteren? Word de spil van ons team en zorg ervoor dat op kantoor alle zaken vlot verlopen.

Wat ga je doen?

Als Medewerker Office Management zorg jij dat onze collega’s kunnen knallen!  Jij houdt ervan om structuur aan te brengen in een organisatie en bent organisatorisch sterk onderlegd. Je hebt een belangrijke coördinerende en faciliterende rol die verder gaat dan het plannen van vergaderingen, opstellen van agenda’s en noteren van actiepunten. Als spil van het bedrijf zorg jij ervoor dat op kantoor zaken vlot verlopen. Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Ondersteunen van HR op verschillende vlakken, zoals het beheer van de mailbox, het administratieve proces rondom recruitment en het aanleveren van mutaties richting de HR backoffice.
  • Het coördineren van facilitaire diensten, zoals het regelen van benodigde voorzieningen en toegangspassen en het coördineren van de schoonmaak van ruimten en het netjes houden daarvan.
  • Het ondersteunen van de DGA en CTVrede Management op alle fronten, denk aan het plannen van vergaderingen en afspraken en het op papier zetten van diverse zaken.

 

Als organisatie zijn we groeiende en hebben we ambitieuze plannen. Dit betekent dat je naast je dagelijkse werkzaamheden ook gevraagd kunt worden om deel te nemen aan (veranderings-) projecten. Daarnaast zijn we klein genoeg om naast de primaire taken ook andere, niet direct aan de primaire taken gerelateerde activiteiten, tot de dagelijkse werkzaamheden te laten behoren.

Wie zoeken wij?

Je hebt je sporen al verdiend op het gebied van office management en bent op zoek naar een nieuwe uitdaging waar je breder bezig bent dan alleen met secretariële werkzaamheden. Je communiceert doeltreffend, toont initiatief en steekt graag de handen uit de mouwen. Daarnaast vind je het leuk om administratieve werkzaamheden accuraat bij te houden. Je bent klantgericht, dienstverlenend en communicatief sterk. Je staat stevig in je schoenen en houd je prima staande in de wereld van havens en logistiek.

Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een office management rol, bij voorkeur in de (container)logistiek;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent resultaat- en klantgericht;
  • Een gezonde dosis stress schrikt je niet af en je stelt je flexibel op;

 

Wat bieden wij?

Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast beiden wij:

  • Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. reiskostenvergoeding, pensioenregeling & opleidingsmogelijkheden).

Reageren:

Wil je graag bijdragen aan de succesvolle groei van CTVrede? Stuur dan je motivatiebrief + CV per email naar hrm@ctvrede.nl. Voor nadere informatie kun je ook bellen met de operationeel directeur (075-6126699).

Gezien de aard van onze organisatie vragen wij nieuwe medewerkers om mee te werken aan een veiligheidsscreening, inclusief VOG.

 

Direct solliciteren?

Kun jij je volledig vinden in het profiel van deze functie?
Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV!

Solliciteer direct