(Equipment) Planner

Logistiek / Terminal | Zaandam | MBO | 40 uur

Ben jij de logistiek mastermind die onze depotactiviteiten naar een hoger niveau kan tillen?
Duik in de wereld van logistiek, optimaliseer de workflow en zorg dat onze uitrusting altijd op de juiste plek is.
Klaar voor een uitdagende rol waarin jij het hart van onze logistieke operatie vormt?

Wat ga je doen?

Als Planner ben je een ware spin in het web met een behoorlijke verantwoordelijkheid. Jouw belangrijkste taak is (container) equipment management of te wel “depot”; je zorgt voor optimale aan- en afvoer van lege containers en zorgt voor de juiste voorraad containers voor de klanten. Je onderhoudt daarvoor goed contact met beide terminals, de maintenance en repair afdeling en de barge afdeling voor een optimale aan- en afvoer en workflow van containers.

Als organisatie zijn we groeiende en hebben we ambitieuze plannen. Dit betekent dat je naast je dagelijkse werkzaamheden ook gevraagd kunt worden om deel te nemen aan (veranderings-) projecten.

Wie zoeken wij?

Je staat aan het begin van je carrière of bent toe aan een tweede stap. Je bent resultaatgericht en kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende taken. Je ziet snel de verbanden  en mogelijke oplossingen bij de verschillende opdrachten. Ogenschijnlijk tegengestelde stromen zijn voor jou geen probleem, maar een uitdaging!

Daarnaast vind je het leuk om administratieve werkzaamheden accuraat bij te houden. Je klantgericht, dienstverlenend en communicatief sterk. Je staat stevig in je schoenen en houdt je prima staande in een havenomgeving.

Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:

  • Een MBO+ werk- en denkniveau, en bij voorkeur een logistieke opleiding;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met planning, bij voorkeur in de containerlogistiek;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent resultaat- en klantgericht;
  • Excel heeft geen geheimen voor jou;
  • Je beschikt over een groot analytisch en probleemoplossend vermogen. Het geeft je dagelijks energie om de puzzel op te lossen;
  • Een gezonde dosis stress schrikt je niet af en je stelt je flexibel op;

Wat bieden wij?

Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast beiden wij:

  • Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. reiskostenvergoeding, pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden).

Reageren:

Wil je graag bijdragen aan de succesvolle groei van CTVrede? Stuur dan je motivatiebrief + CV per email naar hrm@ctvrede.nl. Voor nadere informatie kun je ook bellen met Bas Kwakkel, manager van de afdeling (075-6126699).

Gezien de aard van onze organisatie vragen wij nieuwe medewerkers om mee te werken aan een screening, inclusief VOG.

Direct solliciteren?

Kun jij je volledig vinden in het profiel van deze functie?
Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV!

Solliciteer direct