Commercieel Medewerker Binnendienst

Logistiek / Sales | Zaandam | MBO | 32-40 uur

Vanwege onze ambitieuze groeiplannen zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Zoek jij een uitdagende rol waarin jij jouw commerciële skills kan laten schitteren? Word de spil van ons team!

Wat ga je doen?

Als commercieel medewerker binnendienst heb je een ondersteunende rol binnen ons sales en accountmanagement team. Jij staat onze klanten te woord via telefoon en mail. Daarbij zorg je voor een gedegen vastlegging van alle vragen van onze klanten. Samen met het sales en account management team ben je actief bezig met het bedienen van onze vaste relaties en hou je je onder andere bezig met schrijven van voorstellen en offertes en het vastleggen van overeengekomen tarieven, opzetten van nieuwe klanten en aanpassen van bestaande klanten in de systemen. Ook  bezoek je nieuwe klanten met de intentie deze nog beter te ondersteunen en zo aan ons te binden.

Als organisatie zijn we groeiende en hebben we ambitieuze plannen. Dit betekent dat je naast je dagelijkse werkzaamheden ook gevraagd kunt worden om deel te nemen aan (veranderings-) projecten.

Wie zoeken wij?

Je staat aan het begin van je carrière of bent toe aan een tweede stap. Je houdt graag het overzicht maar kan gemakkelijk schakelen tussen verschillende taken en ziet snel de verbanden tussen de verschillende opdrachten. Je voelt je op je gemak aan de telefoon en vindt het fantastisch om onze klanten de service te bieden die zij verwachten.

Je weet gemaakte afspraken met klanten ook administratief te verwerken. Daarnaast ben je klantgericht, dienstverlenend en communicatief sterk. Je staat stevig in je schoenen en houd je prima staande in een havenomgeving.

Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding in een commerciële richting, bij voorkeur met een link naar de logistiek
  • Ongeveer 1 tot 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je voelt je vertrouwd aan te telefoon
  • Je beheerst Nederlands en Engels in woord en geschrift, Duits is een pré
  • Je kunt snel schakelen en hebt een oplossende denkwijze
  • Je begrijpt dat het incasseren van klachten bij het vak hoort, maar weet deze door overleg om te zette naar een oplossing voor de klant
  • Je hebt een accurate werkwijze en bent administratief ondersteunend voor de sales afdeling

Wat bieden wij?

Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast bieden wij:

  • Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. reiskostenvergoeding, pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden).

Reageren:

Wil je graag bijdragen aan de succesvolle groei van CTVrede? Stuur dan je motivatiebrief + CV per email naar hrm@ctvrede.nl. Voor nadere informatie kun je ook bellen met Bas Kwakkel, manager van de afdeling (075-6126699).

Gezien de aard van onze organisatie vragen wij nieuwe medewerkers om mee te werken aan een screening, inclusief VOG.

Direct solliciteren?

Kun jij je volledig vinden in het profiel van deze functie?
Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV!

Solliciteer direct