Medewerker Customer Service

Logistiek / Sales / Orderprocessing | Zaandam | MBO | 32-40 uur

Wil jij het verschil maken in de tevredenheid van onze klanten? Als medewerker customer service ben jij het vriendelijke gezicht en de stem achter ons bedrijf.
Los problemen op, bied oplossingen aan en zorg voor een onvergetelijke klantervaring.

Wat ga je doen?

Als Medewerker Customer Service ben je een belangrijke schakel in een team welke gespecialiseerd is in het organiseren van het binnenlands transport van containers voor zowel im- als export.

Jij staat aan het begin van het transportproces want jij boekt de boekingen van onze klanten snel en vooral correct in. Hiermee ben je dus verantwoordelijk voor een juiste start en zo zorg je voor tevreden klanten. Daarnaast ondersteun je de diverse afdelingen zoals transport, Equipment Management en finance/cost control.

Als organisatie zijn we groeiende en hebben we ambitieuze plannen. Dit betekent dat je naast je dagelijkse werkzaamheden ook gevraagd kunt worden om deel te nemen aan (veranderings-) projecten.

 

Wie zoeken wij?

Je staat aan het begin van je carrière. Je houdt graag het overzicht maar kan gemakkelijk schakelen tussen verschillende taken en ziet snel de verbanden tussen de verschillende opdrachten. Je voelt je op je gemak aan de telefoon om klanten, transporteurs en rederijen te woord te staan.

Daarnaast vind je het leuk om administratieve werkzaamheden accuraat bij te houden. Daarnaast ben je klantgericht, dienstverlenend en communicatief sterk. Je staat stevig in je schoenen en houd je prima staande in een havenomgeving.

Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van logistiek
  • Ongeveer 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Beheersing van de Engelse taal is een pré
  • Kennis van (container) logistieke processen
  • Ruime kennis van MS Office, waarbij Excel geen geheimen voor jou heeft.

 

Wat bieden wij?

Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast bieden wij:

  • Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. reiskostenvergoeding, pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden).

Reageren:

Wil je graag bijdragen aan de succesvolle groei van CTVrede? Stuur dan je motivatiebrief + CV per email naar hrm@ctvrede.nl. Voor nadere informatie kun je ook bellen met Ger van den Brink, manager van de afdeling (075-6126699).

Gezien de aard van onze organisatie vragen wij nieuwe medewerkers om mee te werken aan een screening, inclusief VOG.

Direct solliciteren?

Kun jij je volledig vinden in het profiel van deze functie?
Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV!

Solliciteer direct