Assistent Expediteur / Planner
Logistiek / Terminal | Zaandam | MBO | 40 uurBreng jij de kunst van planning en logistiek tot leven?
Wordt onze ster als Medewerker Assistent / Planner en help ons om goederen op tijd en efficiënt over de hele wereld te verplaatsen.

Wat ga je doen?
Als Assistent Expediteur / Planner ben je ondersteunend aan de Expediteur / Planner. Jouw belangrijkste taak is zorgdragen voor alle administratieve, voorbereidende en afrondende werkzaamheden voor het plannen en uitvoeren van transport van en naar de klant; Denk daarbij aan:
- Het aannemen van transportboekingen en deze verwerken in het systeem;
- Het zelfstandig contacten onderhouden met o.a. klanten, douane, vervoerders, rederijen en alle interne afdelingen met betrekking tot planning, schades, vertragingen e.d.;
- Tijdig signaleren van afwijkingen in de planning, tijdig informeren van alle betrokkenen;
- Verzorgen van aanvullende operationele- en administratieve werkzaamheden;
- Assisteren van Expediteurs.
Als organisatie zijn we groeiende en hebben we ambitieuze plannen. Dit betekent dat je naast je dagelijkse werkzaamheden ook gevraagd kunt worden om deel te nemen aan (veranderings-) projecten.
Wie zoeken wij?
Je staat aan het begin van je carrière of bent toe aan een tweede stap. Je bent resultaatgericht en kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende taken. Je ziet snel de verbanden en mogelijke oplossingen bij de verschillende opdrachten. Ogenschijnlijk tegengestelde stromen zijn voor jou geen probleem, maar een uitdaging!
Daarnaast vind je het leuk om administratieve werkzaamheden accuraat bij te houden. Je klantgericht, dienstverlenend en communicatief sterk. Je staat stevig in je schoenen en houdt je prima staande in een havenwereld.
Om van de functie echt een succes te maken breng je onder andere het volgende mee:
- Minimaal een MBO+ werk- en denkniveau, en bij voorkeur een logistieke opleiding;
- Enige werkervaring met planning, bij voorkeur in de containerlogistiek;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je bent resultaat- en klantgericht;
- Excel heeft geen geheimen voor jou;
- Je beschikt over een groot analytisch en probleemoplossend vermogen. Het geeft je dagelijks energie om de puzzel op te lossen;
- Een gezonde dosis stress schrikt je niet af en je stelt je flexibel op;
Wat bieden wij?
Onze groeiende organisatie biedt een informele werksfeer waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, hard wordt gewerkt en genoeg wordt gelachen. Zelfstandigheid en initiatief worden door ons beloond. Daarnaast beiden wij:
- Een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband;
- Een gevarieerde en uitdagende functie binnen een jong en gedreven team;
- Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (w.o. reiskostenvergoeding, pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden).
Reageren:
Wil je graag bijdragen aan de succesvolle groei van CTVrede? Stuur dan je motivatiebrief + CV per email naar hrm@ctvrede.nl. Voor nadere informatie kun je ook bellen met Ger van den Brink, manager van de afdeling (075-6126699).
Gezien de aard van onze organisatie vragen wij nieuwe medewerkers om mee te werken aan een screening, inclusief VOG.
Kun jij je volledig vinden in het profiel van deze functie?
Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV!